loading...
دانلود آهنگ جدید موزیک خارجی موزیک ویدیو خارجی جدید
حسین بازدید : 297 سه شنبه 22 آبان 1397 نظرات (0)
1. چطور خانواده ها را به ازدواج مان راضی کنیم؟ - برترین ها

25 دسامبر 2013 ما در ایران زندگی می کنیم و در فرهنگ ما، ازدواج انتخاب یک شریک برای زندگی نیست؛ بلکه انتخاب یک خانواده و یک قوم است. به همین دلیل است که 

2. وقتي خانواده با ازدواج ما با فرد مورد علاقه مان مخالفت مي کند چطور بايد

14 مه 2014 آمادگي خانواده براي ازدواج هر فرزندي در چندين بعد قابل بررسي است. قصد دارم با دختري ازدواج کنم ولي خانواده ام مخالف هستند در حالي که خانواده دختر راضي اند. به طور مثال باورهاي خانواده اهميت دارد، در بعضي خانواده ها ترتيب سني بچه 

3. با مخالفت والدین در ازدواج، چه بايد كرد؟ | شهر سوال

13 آوريل 2013 ارتباط خانواده ها بسیار صمیمی بود به طوری که کل فامیلهای دو خانواده از هم شناخت را به دنبال ندارد به تفاوت ها و رضایت ها فکر می کردید و قطعا اگر آن زمان متوجه عدم .. نمیدونم چطوری خانوادم و راضی کنم مادر شدیدآ مخالف میگه ابروو منو 

4. چطور خانواده ام را برای ازدواج با خواستگار مورد علاقه ام راضی کنم؟ | شهر

9 مه 2017 چطور خانواده ام را برای ازدواج با خواستگار مورد علاقه ام راضی کنم؟ مشکلی از شما حل نخواهد کرد، بلکه به مرور زمان روان شما را فرسوده و خسته خواهد نمود. . رو خلق کرده از تمام لایه لایه های وجودی شما با خبره و بهترین ها رو برای شما میخواد. در 

5. راهکارهایی برای راضی کردن پدر و مادر برای ازدواج با گزینه مورد علاقهمان

2 جولای 2015 راهکارهایی برای راضی کردن پدر و مادر برای ازدواج با گزینه مورد علاقهمان این مشاور با بیان اینکه خانوادهها مخالفت خود با ازدواج فرزندانشان را به شکلهای مختلف نشان به دلیل این که افراد به مرور زمان حمایت ها را از دست می دهند آستانه تحملشان پایین می سایت همسریابی دولتی، چطور همسر مورد علاقه تان را پیدا میکند؟

6. برای وقتی همه خانواده با ازدواج شما مخالفند باید این کارها انجام دهید

1 مه 2017 در خانواده های ایرانی ازدواج نمی تواند بدون رضایت خانواده انجام شود. در واقع ازدواجی که با مخالفت خانواده باشد درست شبیه به بنایی است که روی شن ساخته باشید و هر زمان امکان فرو ریختن آن وجود دارد. زمانی که پدر و مادر به هیچ وجه راضی نمی شوند و به عبارتی اصلا حاضر چگونه ساده، سریع و زیبا یک سایت طراحی کنیم؟

7. وقتی خانواده پسر نه می گوید - تبیان

12 مه 2014 در واقع، این خانواده ها تنها به تایید دختر و مشورت دادن به فرزندشان قانع نیستند و می خواهند مستقیما چطور رضایت والدین را برای ازدواج جلب کنیم؟

8. راه حل ازدواج با وجود مخالفت خانواده چیست ؟ – مشاوره آنلاین مهکام

وقتی که با کسی که خانواده ها موافق نیستند ازدواج می کنیم از حمایت اقوام و فامیل دور می شویم و است و مخالفتهای والدینتان منطقی نیست، سعی کنید با حوصله و منطق آنها را راضی کنید. اگر هیجان و مخالفت والدینتان شدید است باید به آنها زمان بدهید.

9. چطور مادر رو راضی به ازدواج با معشوقم بکنم؟ – مای مشاور

3 نوامبر 2014 خداروشکر توانستم راضیشان کنم از این کار منصرف شوند. از ان روز به بعد فشار خانواده به خصوص مادرم برای ازدواج بیشترو بیشتر شده.. و من بسیار 

10. جلب رضایت خانواده برای ازدواج - تنظیم خانواده

برای راضی کردن خانواده به ازدواج و احترام به انتخابمان چه باید کرد،چطور خانواده را برای شدن قبل از تطبیق ملاک ها فرد مورد نظر را انتخاب کنیم و هم شانی مذهبی، اقتصادی، فرهنگی، سنتی، تحصیلات، قیافه و . چطور خانواده را به ازدواجمان راضی کنیم.

11. باید ها و نبایدهای ازدواج بدون رضایت والدین - عصرایران

این مطالعه نشان داد که والدین در مورد ارتباطات پیش از ازدواج فرزندان خود احساس مشکل می کنند. اگر والدین درباره ی ارتباط نظر مثبتی نداشته باشند و زوج ها واقعاً نتوانند آنها را راضی کنند، در این صورت عاقلانه است که زوج ها اگر خانوادهها برای ازدواج موافق نباشند بچهها هم امروز به مشکل برمیخورند و هم فردا. با مخالفت شدید والدین چه کنیم؟

12. وقتی خانواده پسر مخالف ازدواج است - نوعروس

به نظرتون اگر من خانوادم راضی کنم که بدون حضور مادر داماد عقد کنیم مشکلی داره? سلام بچه ها منم ده ساله ازدواج کردم نه بچه نه خونه مستقل و این در صورتی است که 

13. چگونه پدر و مادرمان را راضی به ازدواج کنیم؟! - باشگاه خبرنگاران

3 مارس 2016 چگونه پدر و مادرمان را راضی به ازدواج کنیم؟ اوایل خانواده ام راضی نمی شدند اما با دلایل منطقی و بیان تناسب ها نظرشان را جلب کردم. پرفسور حسین 

14. خانواده ام به هیچ وجه راضی به ازدواج با فرد مورد علاقم نمیشن ، نمیدونم

7 مه 2018 با آقایی قصد ازدواج دارم که کاملا مورد تایید خودم هستند اما خانواده ام به دلیل بهتر زودتر خانواده ها رو در جریان قرار بدیم و زیر نظر اونا رفت و آمد کنیم البته که موقعیت خوب داشتن ولی وضع خانه مان را دیدند به جلسه دوم نکشیده رفتند .

15. روان شناسی - چه زمانی خانواده.ها راضی می.شوند؟

های.مان بگذریم، یك .جاهایی هم باید ایستاد و جنگید. در این مواقع ممكن است پدر و .مادر وقتی توانند در موفقیت ازدواج شما تاثیر بدی داشته.باشند، باید . تورو خدا کمکم کنیدیه راه حل بهم پیشنهاد بدین بگین چطور همه اعضای خونوادمو راضی کنم. سه شنبه دهم 

16. ازدواج با وجود ناراضی بودن خانواده -- مشاوره قبل از ازدواج -مشاوره خانواده

10 سپتامبر 2013 برای خواندن مقاله های بیشتر در رابطه با این موضوع به سایت ازدواج مراجعه کنید لطفا راهنمایی کنید چطور پدرم رو راضی کنم… . هم در حال حاضر امادگی ندارند و انتظار دارن که من با شرایطشون کنار بیام تا به مرور زمان شرایطش بهتر شه.

17. چگونه پدر دختر خانم را برای ازدواج راضی کنم؟! | گروه اینترنتی رهروان

سلام/من مشکل بزرگی دارم ،به خواستگاری دختری رفتم که پدرش راضی به ازدواج با من شما بهتر است این روند خواستگاری را با خانواده پیش ببرید،خودتان صلاح باشد، نه، این طوری نیست به هرحال آنها هم برای خودشان یک مصلحت ها و ملاک هایی در نظر . بیاره پیش ما اما نمیدونم چطور پدر مادرم رو راضی کنم واقعا روحیم داغون شده افسرده شدم و 

18. چگونه ازدواج را با خانواده مطرح کنیم ؟ - نمناک

ازدواج کردن امروزی ها وجگونه بگم میخوام ازدواج کنم وپیدا کردن رگ خانواده برای مطرح کردن دیگر مثل قدیم ها پسرها موقع گفتن اینکه از یکی خوششان آمده به پدر یا مادرشان صدبار . حل مشکلات بزرگ تر، صبر بیشتر و گاهی زمان بیشتری هم لازم دارد.

19. چطور مادر و خانواده شو راضی کنیم؟ - گفتگوی دینی

20 مه 2012 چطور مادر و خانواده کسی رو که دوست دارم راضی کنم؟ . چرا عقد نمی کنن و معلوم شد که خانواده ی آقا پسر رضایت به این ازدواج نمی دن. دارد زمان رفتن من دیر می شود . . بنده در بسیاری از مشاوره های خانواده شاهد وسواس فکری ها و بدبینی هایی 

20. چگونه مورد ازدواج خود را به خانواده معرفی کنیم - افکارنیوز

23 ژوئن 2016 به گزارش افکارنیوز، دیگر گذشت آن زمان که دخترخانمها با سینی چای وارد اتاق وی افزود: اگر فرهنگ خانوادهها به گونهای باشد که رابطه دختر و پسر را خارج یا پسری به داشتن رابطهای غیرهدفمند راضی نبوده و تمام مشکلاتی که در این راه 

21. چگونه پسر مورد علاقه مان را راضی به ازدواج کنیم؟ - پارسینه - شهرخبر

16 ژانويه 2014 در امر ازدواج یه مدت که از یک رابطه میگذره باس خانواده های همدیگرو بشناسیم و دوستی طولانی نشه.2.آخر حرفت گفتی بهم نارو نزنن.شممممممما نباید بذاری 

22. چطور رضایت والدین مخالف را برای ازدواج جلب کنیم؟ - ققنوس

3 آگوست 2014 چطور رضایت والدین مخالف را برای ازدواج جلب کنیم؟ به.نظر من دلیلش این است که تا قبل از این، خانواده بود که برای ازدواج جوان، انتخاب می. . ها راضی می. حل دیگر این است که به مرور زمان در برخی از روزها و گاهی با یکی از پدر یا مادر 

23. قول ازدواج و مخالفت پدر | پرسمان دانشجويي - تربیتی و مشاوره

اگر به دختري قول ازدواج داده باشي و دو سال باهاش رابطه داشته باشي ولي الان پدرت مخالف يك همسر مناسب است با استفاده از راهكارهاي زير براي راضي كردن والدينتان تلاش كنيد. مخالفت والدين با ازدواج فرزندانشان دلايلي دارد كه ابتدا به آن ها اشاره مي كنيم. پدر و مادرها به شناخت دقيقي از روحيات فرزند خود و مقتضيات زمان و تجربيات  

24. چگونه آشنایی و دوستی را به ازدواج برسانید؟ + 17 نکته مهم - عروس

31 ژانويه 2017 به این صورت که دختر و پسر از طریق خانواده ها یا از طریق یک واسطه ی معتبر به هم و سپس بر اساس این شناخت فرد مقابل را به زندگی مان وارد کنیم.

25. رابطه جنسی پیش از ازدواج و تاثیر آن بر کیفیت زناشویی - BBC.com

16 سپتامبر 2014 تاثیر رابطه جنسی پیش از ازدواج بر کیفیت و ثبات زناشویی چیست؟ از ازدواج، نامزدی یا آشنایی مختصری که بعضی خانوادهها پیش از ازدواج آن را تا حدی پذیرفتهاند. که در ایران انجام شده بررسی می کنیم تا به سرنخ هایی در این زمینه برسیم. در ایران فاصله زمان ازدواج با نخستین فرزند آوری به 3.5 سال رسیده است و 

26. وقتي پدر عروس "نه" ميگويد - مشرق نیوز

30 آوريل 2014 آيا بهتر نيست خودم با پدرش صحبت کنم. (درباره معيارهاي انتخاب همسر تاکنون مطالب زيادي در صفحه خانواده و آيا پاسخي منطقي و صادقانه براي مخالفت آن ها داريد يا نه؟ معمولا در بيشتر موارد وقتي به افرادي که مخالف ازدواجند زمان داده مي شود و از خانم برگزار کنيد: اگر پدر راضي نشد و يک طرفه از سمت دختر هم در حال 

27. چطور با والدین همسرمان رفتار کنیم؟ - همشهری آنلاین

12 نوامبر 2007 اما گاهی به دلایل مختلف انتخاب همسر طوری است که خانوادهها شباهت کمتری به هم دارند و در نتیجه نقاط دوست ندارم با علی قهر کنم ولی رفتار بد پدر و مادرش را چطوری تلافی کنم؟ که راضی نشده با پدر و مادرمان بیاید - بههم زده باشیم.

28. ادامه بحث مخالفت خانواده با ازدواج-ازدواج و مسائل مربوط به آن - پورتال انهار

سوال ممنونم که متن منو خوندید و زمان گذاشتین واسه پاسخگویی، راستش من و اون اقا هر اه والدین ینی چی،واسه همین پیام گذاشتم، که کمکم کنید، بتونم با رضایت ازدواج کنم، اون . و دلايل منطقي مخالفت پدر و مادر خانواده ها باشد؛ بنابراين در تصميم شما در فضاي احساس . و اگر خود این پسر هم بخواهد به این کار اقدام کند شما نباید راضی شوید.

29. هر دختر و پسری باید بداند: ۱۳ مهارت اولیه برای خواستگاری - جام جم آنلاین

10 ژانويه 2015 اگر تصمیم به ازدواج دارید، این گزارش را یکنفس بخوانید! معمولا رسم است که خواستگارها هدیهای برای خانواده دختر میآورند، از شیرینی و شکلات 

30. چگونه پسر مورد علاقه مان را راضی به ازدواج کنیم؟ - پارسینه

16 ژانويه 2014 چگونه پسر مورد علاقه مان را راضی به ازدواج کنیم؟ قرار گرفتهاید و این بار است که پیشنهاد آشنا شدن خانوادهها و رسمی شدن ارتباط را مطرح کند.

31. اصرار برای ازدواج - زندگی سلام

وقتی به آن ها نزدیک می شوم و می خواهم داستان زندگی شان را برای مخاطبان تعریف از مجید خواستم زودتر خانواده اش را راضی کند و به خواستگاری بیایند. البته من این موضوع را تا مدت ها بعد از ازدواج مان از مهناز پنهان کرده بودم. به هر اش می گوید: تحمل سختی را ندارم و اگر بخواهم از مهناز در مقابل خانواده ام دفاع کنم، همه چیز را از دست می دهم.

32. مردانی که نباید به ازدواج با آنها حتی فکر کنید | چطور

توسط طیبه جلایر آخرین بهروزرسانی اسفند ۹۶ زمان مطالعه: ۷ دقیقه. روابط عاطفی و خانمها نباید به هر مردی که با او آشنا میشوند، بهچشم همسر آیندهشان نگاه کنند. . درحالیکه ما مجبور نیستیم با بالارفتن سنمان بهطور کامل تغییر کنیم اما لازم است که در برخی جنبهها رشد کنیم. . ۱۹ کاری که زوج های خوشبخت بعد از ساعت کاری انجام میدهند.

33. ازدواج اجباری کرده ام چه باید بکنم؟ - پاسخگویی آنلاین -پاسخگویی به

28 آوريل 2018 قطعا در ازدواج اجباری خیلی از رفتارها و ویژگی های شخصیتی طرف مقابل انتظار نداشته باشید با یک بار و دو بار تلاش شما کاملا توجیه و راضی شوند توصیه می کنیم حتما و حضورا به یک مشاور خانواده باتجربه مراجعه کنید و و اگر چطور فردی همسر شما باشد عاشقش می شوید؟ همین الان را زمان تامل و انتخاب راه بدانید.

34. راه های افزایش خواستگار - دانلود | نصب برنامه اندروید | کافه بازار

چگونه مرد محبوبمان را برای ازدواج راضی کنیم؟ دعا برای چگونه در اولین قرار قلب طرف مقابل مان را تسخیر کنیم؟ روش های جاالب درپیدا کردن همسر دلخواه وحفظ رابطه

35. پاسخ مراجع درباره بسته بودن بخت برخی افراد - شیعه نیوز

11 آوريل 2011 اما متأسفانه برخی از خانواده ها و جوانان با توقعات نابهجا و یا به دلیل چشم و هم ازدواج ها را مربوط به افراد و خانواده آنها می داند و در برخی از موارد برای باطل .. میخوام ی دعا کنم امیدوارم هر کسی میخونه ی آمین از ته دلش بگه خدایا بحق منم دقیقا همینو میگم به خدا که چطور راضی میشی بخت بندتو ببندند نمی دونم واقعا حکمت چیه.

36. چگونه مرد محبوبمان را برای ازدواج راضی کنیم؟-پرشین پرشیا

اگر می خواهید فردی که دوستش دارید را به ازدواج راضی کنید، قبل از هرچیز باید آیا شما و او در زمان شروع رابطه یا پس از آن، محدوده ای را برای این ارتباط مشخص کرده اید؟ اید و این بار است که پیشنهاد آشنا شدن خانواده ها و رسمی شدن ارتباط را مطرح کند.

37. سفر و راضی کردن خانوادهها برای سفر . سایت سبکتر

1 آوريل 2017 یکی از بزرگترین مشکلات بر سر راه سفر کردن اینه که خانوادهها تو ایران هنوز خیلی ممکنه فکر کنید اصلن میارزه من به خاطر یه روز با خانوادهم بحث کنم یا بکوبم نمیدونم خانوادهی شما چطوری هستن اما بابای من که آدمهای آشنا خیلی براش مهمن. خلاصه باید هر طوری شده و به مرور زمان بهشون ثابت بکنید که از پس خودتون 

38. ۱۱ اصل که باید در خواستگاری رعایت کنید

18 نوامبر 2013 در شب خواستگاری، دختر و پسر و خانواده های آنها باید نکته هایی را ولی با گذشت زمان فعالیت این هورمون ها کاهش می یابد و زن و شوهر باید در زمینه و با خود گفته اند: بعد از ازدواج اصلاح می کنم یا او را تغییر می دهم. در صورتی که با اصرار پسر خود آمده و راضی نیست نباید در رفتار خود . چطور با مرگ او کنار آمدی؟

39. چه چیزهایی را در خواستگارمون سریعا چک کنیم؟ (خلاصه و مفید از دکتر

8 دسامبر 2013 آیا زمان کافی از ارتباط قبلی و خواستگاری و نامزدی قبلی گذشته است؟ .. رسیدم و بسیار انگیزه دارم که بالا و بالاتر برم از خودم در حال حاضر راضی ام و در .. چون پدرم اهل نماز شب و کارهای خیر بودن این خانواده ها خیلی جذب ما میشن. بشه، آخه چطور میشه اون طرف رو به دوستامون معرفی کنیم و بعد پشت سرمون حرف در نیارن؟

40. چگونه پسر مورد علاقه مان را راضی به ازدواج کنیم؟ | تی نیوز

5 ا کتبر 2018 در امر ازدواج یه مدت که از یک رابطه میگذره باس خانواده های همدیگرو بشناسیم و دوستی طولانی نشه.2.آخر حرفت گفتی بهم نارو نزنن.شممممممما نباید بذاری 

41. چگونه پسر مورد علاقه مان را راضی به ازدواج کنیم؟ - نامه نیوز

17 ژانويه 2014 چگونه پسر مورد علاقه مان را راضی به ازدواج کنیم؟ قرار گرفتهاید و این بار است که پیشنهاد آشنا شدن خانوادهها و رسمی شدن ارتباط را مطرح کند.

42. ازدواج مجدد پس از جدایی | کدبانوی ایرانی

می گوید ازدواج اولم با وجود مخالفت های شدید خانواده ام صورت گرفت. دیگر نمی خواهم اشتباه کنم و دوباره زیر یک سقف با مردی زندگی کنم. مقداری از این مشکلات پس از جدایی و به دلیل نبود همسر به مرور زمان فراموش می شود، اما برخی . و بیوه وشوهر فوت شده ها کجا هستن چطوری میتونم شریک زندگیم را پیدا کنم چرا خانواده ام همش دخترهای جوان 

43. کسایی که خونواده مخالف ازدواجشون بودن ولی الان راضی و خوشبختن

19 سپتامبر 2010 کسای زیادی و دیدم که ازدواج کردن و با رضایت خانواده بوده و الان راضی نیستن و مدت زمان اجرای نظر سنجی. گزینه ها. 1. 2. 3. 4. * لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی بیاااا بگیم و تجربه کنیم واسه اینده بچه های خودمون خانوادتون چطور؟ . خودم من خوانوادم به خاطر اختاف سنی منو همسرم شدیدا مخالف یودن وبه خاطر شرایط 

44. نارضایتی خانواده پسر در ازدواج-جوابگو - مرکز پاسخگویی به پرسش ها

چون مادر در زندگی رکن اساسی هستند اگر از پسرشان و شما حمایت نکنند ، مهم است . مهم دو نفر هستند که با هم ازدواج می کنند خانواده ها راضی باشند یانباسند مهم نیست . ارتباط هم با هم ندارند. و پسر میگوید مگر میشود من رابطه ام را با مادرم قطع کنم . خانم مگر 

45. خبرگزاری آریا - جذاب | ازدواج و زناشويي

چطور خانواده ها را به ازدواج مان راضي کنيم؟ ازدواج و زناشويي ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲:۳۸ ب.ظ اگر شوهرتان اين نشانه ها را دارد، يک مرد سرد در رابطه زناشويي است!

46. چرا دختران مجرد تن به ازدواج نمیدهند؟ - فرادید

16 آگوست 2015 این هم بدیهی است كه این گزارش میتواند ادامه داشته باشد، نظر خانوادهها، كارشناسان، دیدهام كه مادرم چطور خسته از سر كار برمیگشت و تازه مشغول كارهای خانه میشد. فكر كنید من الان میتوانم به سفرهای خارجی بروم ولی هنگامی كه ازدواج كنم حتما باید میگوید حقوق خوبی میگیرد و از شرایط شغلیاش راضی است و همین را مقدمهای 

47. چگونه به یک مرد پیشنهاد ازدواج دهیم - در زمان پیشنهاد ازدواج این 4 نکته

4 نکته ای که باید در زمان پیشنهاد ازدواج به مرد در نظر بگیرید. 1- نکته اول: هیچ گاه برای خیلی از دختر خانم ها می پرسند: ازدواج با دوست پسر درست است؟ اگر 4 نکته بالا را در هنگام چگونه یک مرد را وادار به خواستگاری کنیم. موارد بسیاری هست که اگر 

48. پسر مورد علاقه ام چگونه به ازدواج وادار کنم؟ - پرشین وی

15 نوامبر 2015 اگر او دست دست می کند، موضوع را با خانواده در میان بگذارید و به پسر هم بگویید که اشتباهات نابخشودنی در رابطه های قبل از ازدواج رابطه کنید و با احترام بگویید هر زمان به شرایط مناسب رسیدی، درباره ازدواج صحبت می کنیم.

49. 10 نشانه یک خواستگارخوب – به دخت

11 مارس 2012 در اینجا اغلب نشانه های معمول و متداولی برای اینکه معلوم شود که خواستگارتان اگر همسر شما بلد است که با ماشین لباس شویی کارکند و وقت بیرون 

50. چطور خانواده ها را به ازدواج مان راضی کنیم؟ - بیتوته

چطور خانواده ها را به ازدواج مان راضی کنیم انتخاب شریک زندگی,زندگی مشترک,جلسه خواستگاری,زندگی موفق,ازدواج پرتنش , رفتارهای روزمره نامزد.

51. راهکارهایی برای راضی کردن پدر و مادر برای ازدواج با گزینه مورد علاقه‌مان

2 جولای 2015 راهکارهایی برای راضی کردن پدر و مادر برای ازدواج با گزینه مورد علاقه‌مان این مشاور با بیان اینکه خانواده‌ها مخالفت خود با ازدواج فرزندانشان را به شکل‌های مختلف نشان به دلیل این که افراد به مرور زمان حمایت ها را از دست می دهند آستانه تحمل‌شان پایین می سایت همسریابی دولتی، چطور همسر مورد علاقه تان را پیدا می‌کند؟

52. با مخالفت والدین در ازدواج، چه بايد كرد؟ | شهر سوال

13 آوريل 2013 ارتباط خانواده ها بسیار صمیمی بود به طوری که کل فامیلهای دو خانواده از هم شناخت را به دنبال ندارد به تفاوت ها و رضایت ها فکر می کردید و قطعا اگر آن زمان متوجه عدم .. نمیدونم چطوری خانوادم و راضی کنم مادر شدیدآ مخالف میگه ابروو منو 

53. جلب رضایت خانواده برای ازدواج - تنظیم خانواده

برای راضی کردن خانواده به ازدواج و احترام به انتخابمان چه باید کرد،چطور خانواده را برای شدن قبل از تطبیق ملاک ها فرد مورد نظر را انتخاب کنیم و هم شانی مذهبی، اقتصادی، فرهنگی، سنتی، تحصیلات، قیافه و . چطور خانواده را به ازدواجمان راضی کنیم.

54. وقتی خانواده پسر «نه» می گوید - تبیان

12 مه 2014 در واقع، این خانواده ها تنها به تایید دختر و مشورت دادن به فرزندشان قانع نیستند و می خواهند مستقیما چطور رضایت والدین را برای ازدواج جلب کنیم؟

55. راه حل ازدواج با وجود مخالفت خانواده چیست ؟ – مشاوره آنلاین مهکام

وقتی که با کسی که خانواده ها موافق نیستند ازدواج می کنیم از حمایت اقوام و فامیل دور می شویم و است و مخالفتهای والدینتان منطقی نیست، سعی کنید با حوصله و منطق آنها را راضی کنید. اگر هیجان و مخالفت والدینتان شدید است باید به آنها زمان بدهید.

56. چطور مادر رو راضی به ازدواج با معشوقم بکنم؟ – مای مشاور

3 نوامبر 2014 خداروشکر توانستم راضیشان کنم از این کار منصرف شوند. از ان روز به بعد فشار خانواده به خصوص مادرم برای ازدواج بیشترو بیشتر شده.. و من بسیار 

57. مخالفت خانواده پسر با ازدواج و راه حل آن - هنر زندگی

مشاوره قبل از ازدواج می تواند به خانواده ها و داماد در انتخاب بهتر و مطمین تر یاری رساند. خانواده هایی که اساسا با خود دختری که پسرشان انتخاب کرده مخالفند و می گویند که ما باید برای تو همسر را انتخاب کنیم. اند به همین دلیل با انتخاب پسرشان مخالفت می کنند تا پسر را راضی کنند که به انتخاب آنها تن دهد. برنامه ریزی - مدیریت زمان 

58. خانواده ام به هیچ وجه راضی به ازدواج با فرد مورد علاقم نمیشن ، نمیدونم

7 مه 2018 با آقایی قصد ازدواج دارم که کاملا مورد تایید خودم هستند اما خانواده ام به دلیل بهتر زودتر خانواده ها رو در جریان قرار بدیم و زیر نظر اونا رفت و آمد کنیم البته که موقعیت خوب داشتن ولی وضع خانه مان را دیدند به جلسه دوم نکشیده رفتند .

59. چطور در خواستگاری بله بگیریم؟ (پسران بخوانند) - برترین ها

3 دسامبر 2013 در تمامی این مراحل، از مخالفت های خانواده با ازدواج شما به این علت که «هنوز نکته کنکوری اینکه از زمان آغاز بحث های اولیه تا روز خواستگاری، چکار کنم؟ . ماهه یه خواستگار داره میره و میاد خودمونم همو میخوایم، بابام هیچ جوره راضی نمیشه

60. چگونه فرزندان را برای ازدواج مجدد راضی کنیم؟ - اقتصاد آنلاین

25 جولای 2018 ازدواج مجدد حق طبیعی و شرعی همه مردها یا زن هاست اما در این مواقع موانعی وجود دارد زندگی جدید مشکل ساز است تا اینکه کمی زمان بگذرد و خانواده او را بپذیرند. هرچه سن فرزندان پایین تر باشد مخالفت ها بیشتر است به خصوص نوجوانان در 

61. پیش از ازدواج! - پرسش و پاسخ

6 سال زمان بسیار زیادی برای کش دادن یه رابطه هستش. بهتره ازشون بخواین خانواده شونو راضی کنن بیان خواستگاری و حداقل یه ارزیابی داشته باشین که همونطور که می دونین دید اجتماعی خوبی نسبت به خانواده های از هم پاشیده وجود نداره و لازمه برای به عنوان یک دختر دوست دارم با ی پزشک ازدواج کنم چون حرفه و موقعیتشو دوست دارم ولی 

62. هر دختر و پسری باید بداند: ۱۳ مهارت اولیه برای خواستگاری - جام جم آنلاین

10 ژانويه 2015 اگر تصمیم به ازدواج‌ دارید، این گزارش را یک‌نفس بخوانید! معمولا رسم است که خواستگار‌ها هدیه‌ای برای خانواده دختر می‌آورند، از شیرینی و شکلات 

63. قول ازدواج و مخالفت پدر | پرسمان دانشجويي - تربیتی و مشاوره

اگر به دختري قول ازدواج داده باشي و دو سال باهاش رابطه داشته باشي ولي الان پدرت مخالف گفت مخالفت والدين با ازدواج فرزندانشان دلايلي دارد كه ابتدا به آن ها اشاره مي كنيم. پدر و مادرها به شناخت دقيقي از روحيات فرزند خود و مقتضيات زمان و تجربيات و خانواده در مشخصات سليقه اي بود نه اساسي، سعي كنيد آنها را راضي نماييد و اگر در  

64. چگونه آشنایی و دوستی را به ازدواج برسانید؟ + 17 نکته مهم - عروس

31 ژانويه 2017 به این صورت که دختر و پسر از طریق خانواده ها یا از طریق یک واسطه ی معتبر به هم و سپس بر اساس این شناخت فرد مقابل را به زندگی مان وارد کنیم.

65. رابطه جنسی پیش از ازدواج و تاثیر آن بر کیفیت زناشویی - BBC.com

16 سپتامبر 2014 تاثیر رابطه جنسی پیش از ازدواج بر کیفیت و ثبات زناشویی چیست؟ از ازدواج، نامزدی یا آشنایی مختصری که بعضی خانواده‌ها پیش از ازدواج آن را تا حدی پذیرفته‌اند. که در ایران انجام شده بررسی می کنیم تا به سرنخ هایی در این زمینه برسیم. در ایران فاصله زمان ازدواج با نخستین فرزند آوری به 3.5 سال رسیده است و 

66. راضی کردن پدر و مادر برای انجام خواستگاری

چطور می توان پدر و مادر را راضی کرد که اجازه دهند خواستگار به منزل بیاید؟ آل شما است و با ازدواج با او خوشبخت خواهید شد، با والدین خود صحبت کنید، شرایط خود و ویژگی های پسر مورد نظر را برایشان بیان کنید، در صورتی که به نتیجۀ مثبت نرسیدید و باز هم اما خانواده ایشان بطور 100% با این وصلت مخالفند،حتی حاضر نیستند برای 

67. برخورد درست با والدینی که مخالف ازدواج هستند - ایران ناز

در زندگی هر کدام از ما، والدین مان نقش مهمی دارند اما گاهی دخالت های نابجای آنها می تواند آسیب های فراوانی اگر خانواده ها برای ازدواج موافق نباشند بچه ها هم امروز به مشکل برمی خورند و هم فردا. هم می کنیم و بدون اطلاع پدر و مادر تن به ازدواج می دهیم، در چنین موقعیتی اول از همه باید در نظر بگیریم تمام چگونگی تحریک خانم ها در زمان رابطه جنسی 

68. 10 نشانه یک خواستگارخوب – به دخت

11 مارس 2012 در اینجا اغلب نشانه های معمول و متداولی برای اینکه معلوم شود که شما یک موقعیت ازدواج پیش می آید، مهم است که افراد خانواده و دوستان نزدیک شما با 

69. چگونه به پسر مورد علاقه خود پیشنهاد ازدواج دهیم | FanAmuz

31 جولای 2018 چگونه از یک پسر خواستگاری کرده و به او پیشنهاد ازدواج دهیم | راهنمایی دختران برای از او درباره ی ازدواج ایده آلش سؤال کرده و مناسب ترین زمان را برای پیشنهاد ازدواج برای مثال می توانید بگویید: “به نظرت آیا ما می توانیم با هم ازدواج کنیم؟ اگر اعتقادات خانواده ها دلیل نگرانی شماست، به این فکر کنید که شما دو نفر 

70. چه پسرهایی با دختران بزرگ‌تر از خود ازدواج می‌کنند؟/ راهکارهای تداوم این

13 ژانويه 2014 به‌طور کلی افرادی که به ازدواج با زنی بزرگ‌تر از خود اقدام می‌کنند را می‌توان در . ازدواج کنیم اما خانواده هایه ما راضی نمیشن یه راه حلی نشون بدین متشکرم . و سال مال زمان ادم و هواست اثلا به این حرف ها توجه نکنید اگه طرف درکتون میکنه برید جلو کنیم ولی طرفم نمی دونه چطور با خانوادش مطرح کنه همش میگه نمیخوام در مورد 

71. با نیاز جنسی مون باید چیکار کنیم؟ | روشنگری

17 سپتامبر 2017 با نیاز جنسی مون باید چیکار کنیم؟ نظر شما در مورد راههای پاسخ به نیاز جنسی چیه؟ ما که از لحاظ نیاز های جنسی سوختیم همین جوان ایرانی اندازه یه مرغ و خروس هم حق برطرف تنها راه سالم موندن جامعه ازدواج و تشکیل خانواده است. بردار نیست و مانند اصول ریاضی ثابت است و در طول زمان و بسته به افراد تغییر نمی کند.

72. رابرت والدینگر: چه چیزی یک زندگی را خوب می‌کند؟ درس‌هایی از

23 دسامبر 2015 TED Talk Subtitles and Transcript: چه چیزی ما را در طول زندگی شاد و سالم و سیر تکاملی بزرگسالان ، والدینگر دسترسی بی سابقه ای به داده ها در مورد بود الان شما برای آینده تان به بهترین نحو سرمایه گذاری کنید کجا زمان و . می کنیم روابط گیج کننده وآنها پیچیده هم هستند و رسیدگی به خانواده و در مورد شما چطور؟

73. سخنان تاسف بار آقای روحانی درباره عاشورا و امام حسین - آپارات

27 نوامبر 2014 آیا درسته كه رئیس جمهور مملكت امام زمان این چنین به امام و اسلام خیانت كنه؟ حالا هم که فساد تو خانواده ی نحست با اون فریدون ابلیس درز پیدا کرده بیرونای خدا حرف بزنیم و بیشتر مداراكنیم تا هنگام انتخابات بعدی و اونم با رای خودمون اعتراض كنیم نه با توهین. چون شیوع پیدا کردن این صحبت ها به ضرر جامعه هست.

74. چگونه والدین خود را راضی کنیم تا به خواستگاری فرد مورد نظرمان

رسول الله فرمودند که آیا من می توانم از شما خواهش کنم که به احترام پدرت بپذیری؟ نمونه اش درگیری همکار خودم که با یکی از خانم های بستگانشان داشت که می مورد اصل ازدواج خود با خانواده صحبت کنند و آنها را راضی کنند که در این باره 

75. چطور از دختر مورد علاقه مان بله را بگیریم؟

چگونه از دختر مورد علاقه ام خواستگاری کنم, چگونه مرد مورد علاقه ام را پیدا کنم, چگونه خانواده دختر را راضی کنیم, صحبت با دختر برای ازدواج

76. چگونه دخترها را عاشق خود کنیم. - آسان طب

چگونه یک دختر را عاشق خود کنیم. بزرگترین مشکلی که اکثر پسر ها در این ارتباط دارند این است که فکر می کنند یک راه حل عمومی برای عاشق کردن دختران وجود دارد.

77. چگونه یک آشنایی را به ازدواج برسانید؟

اگر شما به یک مرد به صورت مستقیم پیشنهاد ازدواج دهید، معمولا حالات دفاعی به خود می‌گیرد و عقب‌نشینی می‌کند، بنابراین بهتر است زمینه را مهیا کنید و کمی به انتظار بنشینید.

78. چطور خانواده ها را به ازدواج مان راضی کنیم؟

ما در ایران زندگی می کنیم و در فرهنگ ما، ازدواج انتخاب یک شریک برای زندگی نیست؛ بلکه انتخاب یک خانواده و یک قوم است. به همین دلیل است که خانواده نقی بسیار مهم را در آینده زندگی مشترک بازی می کند.

79. چطور خانواده ها را به ازدواج مان راضی کنیم؟

چطور خانواده ها را به ازدواج مان راضی کنیم؟ مجموعه: نامزدی، عقد و بعد از ازدواج ما در ایران زندگی می کنیم و در فرهنگ ما، ازدواج انتخاب یک شریک برای زندگی نیست؛ بلکه انتخاب یک خانواده و یک قوم است.

80. چطور خانواده ها را به ازدواج مان راضی کنیم؟ - روانشناسی

ما در ایران زندگی می کنیم و در فرهنگ ما، ازدواج انتخاب یک شریک برای زندگی نیست؛ بلکه انتخاب یک خانواده و یک قوم است. به همین دلیل است که خانواده نقی بسیار مهم را در آینده زندگی مشترک بازی می کند.

81. چطور خانواده ها را به ازدواج مان راضی کنیم؟

چطور خانواده ها را به ازدواج مان راضی کنیم؟ ما در ایران زندگی می کنیم و در فرهنگ ما، ازدواج انتخاب یک شریک برای زندگی نیست؛ بلکه انتخاب یک خانواده و یک قوم است. به همین دلیل است که خانواده نقی بسیار مهم را در آینده زندگی

82. چطور خانواده ها را به ازدواج مان راضی کنیم

چطور خانواده ها را به ازدواج مان راضی کنیم ما در ایران زندگی می کنیم و در فرهنگ ما، ازدواج انتخاب یک شریک برای زندگی نیست؛ بلکه انتخاب یک خانواده و یک قوم است.

83. با مرد شکاک چطور برخورد کنیم؟ | شکاک | مشکوک | شک | همسر

چطور خانواده ها را به ازدواج مان راضی کنیم؟ با مرد شکاک چطور برخورد کنیم؟، باور کنید که سکوت موفق ترین ازدواج ها را هم ویران می کند. اگر می خواهید زندگی مشترک شما عاقبت خوبی داشته باشد

84. راضی کردن پسر برای ازدواج (چکارکنم دوست پسرم بیاد

چطور میتوانیم دوست پسرمان را وادار و مجبور به ازدواج با خودمان کنیم؟چطور میتوانم با دوست پسرم ازدواج کنم؟ راه های ترغیب کردن و تشویق کردن و راضی کردن مردان به ازدواج چیست؟ چرا دوست پسرم ازم خواستگاری نمیکنه و پیشنهاد

85. نامزدی، عقد و بعد از ازدواج،روابط زناشویی،رابطه زناشویی

چطور خانواده ها را به ازدواج مان راضی کنیم؟ مدیریت توقعات در ازدواج و روابط عاشقانه مشکلات رایج در عقد طولانی

86. چگونه مرد محبوبمان را برای ازدواج راضی کنیم؟-پرشین پرشیا

اگر شما هم این روزها را تجربه کرده اید این بار راه هایی که ما پیشنهاد می کنیم را برای راضی کردن او به ازدواج امتحان کنید.

87. چگونه شوهر خود را حرف گوش کن کنیم!؟؟

برای رسیدن به این خواسته، لازم است بیاموزیم چگونه با همسرمان صحبت کنیم و هر حرفی را در چه شرایطی و با چه ادبیاتی بیان کنیم. در غیر این صورت همان قصه‌ تکراری می‌شود که در خیلی از زندگی‌ها اتفاق می‌افتد.

88. چطور نیازهای جنسی و عاطفیم را قبل از ازدواج برطرف کنم

سلام. از اینکه پاسخ سوالتون دیر شد عذرخواهی میکنم. همونطور که خودتون هم میدونید برقراری چنین رابطه ای برای شما مشکلات زیادی ایجاد میکنه چه از لحاظ اجتماعی و چه از لحاظ روحی روانی.

89. چطور عشق را فراموش کنیم ؟ :: خانواده برتر

چطور عشق را فراموش کنیم ؟ (در اصل به صورت متناوب اون ها را می بینیم) دل ببندیم و به راحتی دل نکنیم. در این وبلاگ می توانید سوالات خود را در مورد خانواده، ازدواج، انتخاب همسر، خواستگاری

90. چگونه یک شب رویایی در ارتباط جنسی با همسر خود خلق کنیم

چطور ارگاسم‌های زنانه را به حداکثر برسانیم رابطه‌جنسی را فقط برای تولیدمثل نیست. سکس باید تجربه‌ای لذت‌بخش برای هر دو طرف باشد و پیوند بین زوج‌ها را تقویت کند.

91. روش های تحریک جنسی و عشق بازی با همسر

چطور خانواده ها را به ازدواج مان راضی کنیم؟ آيا رابطه جنسي حين قاعدگي به سلامتي ما آسيب ميزند؟ ترشحات غیر طبیعی واژن

92. مردان چگونه تحریک میشوند-چگونه شوهرم را تحریک کنم

چگونه میتوان کانون سرد خانواده را که به علت مشکلات جنسی بوجود آمده، مجدداً گرم کنید؟ چگونه میتوان آقایان را به اوج لذت جنسي رساند؟

93. چطور از دختر مورد علاقه مان بله را بگیریم؟ - ازدواج با

ازدواج با دختر مورد علاقه شما باید راهی پیدا کنید تا یک جوری سر صحبت را با والدین گرامی خود باز کنید که ضمن آن به پررویی و بی حیایی هم متهم نشوید.

94. چطور با والدین همسر‌مان رفتار کنیم؟

تلاش نکنیم پدر و مادر و خانواده همسر‌مان را از او دور کنیم. این حرکت، ضربه روحی – روانی شدیدی به او و در نتیجه به زندگی مشترک ما می‌زند.

95. دو تست روانشناسی ازدواج : با چه کسی ازدواج کنیم؟

دو تست روانشناسی ازدواج : با چه کسی ازدواج کنیم؟ ازدواج کردن یکی از مراحلی است که به طور معمول در زندگی هر دختر و پسری رخ می دهد و باید گفت یکی از حساس ترین دوران زندگی انسان ها است چرا که دو نفر که از دو خانواده متفاوت

96. چطور شکست عشقی خود را فراموش کنیم؟

آنقدر كه هرروز آن را به تعويق بيندازند و تا حد ممكن به‌دنبال راهي براي فرار از چنين موقعيتي باشند ولي قرار نيست بعد از هر خواستگاري ازدواج باشد.

97. چگونه به زن مورد علاقه‎مان نزدیک شویم؟ - مرکز مشاوره

اگر فردی نظر شما را به خود جلب کرده، اما نمی‌دانید که چگونه سر صحبت را با او باز کنید و به او نزدیک شوید، ما در ادامه مطلب نکاتی را آورده ایم که به شما در این راه کمک می‌کند….

98. چطور از کیسه های برنج در خانه مان نگهداری کنیم؟

چطور از کیسه های برنج در خانه مان نگهداری کنیم؟ این صفحه به کمک محسن رزاقی که یکی از برنج فروشان باسابقه است تمامی اطلاعات لازم برای نگهداری از برنج را به شما می‌دهد تا از خطر آفت، آنها را حفظ کنید.

99. چگونه به زن مورد علاقه‎مان نزدیک شویم؟ - مرکز مشاوره

اگر فردی نظر شما را به خود جلب کرده، اما نمی‌دانید که چگونه سر صحبت را با او باز کنید و به او نزدیک شوید، ما در ادامه مطلب نکاتی را آورده ایم که به شما در این راه کمک می‌کند….

100. چطور از کیسه های برنج در خانه مان نگهداری کنیم؟

چطور از کیسه های برنج در خانه مان نگهداری کنیم؟ این صفحه به کمک محسن رزاقی که یکی از برنج فروشان باسابقه است تمامی اطلاعات لازم برای نگهداری از برنج را به شما می‌دهد تا از خطر آفت، آنها را حفظ کنید.

101. عروس و داماد .. عکسهای زیبای عروسی - با همسر خود چگونه

32- همسر خود را راضی کنیم؛ باید طوری رضایت همسرمان را جلب نماییم که مطمئن باشیم هیچ وقت ما را ترک نمی‌کند و یا در هیچ مشکلی ما را تنها نمی‌گذارد.

102. چگونه شوهر خود را حرف گوش کن کنیم!؟؟

برای رسیدن به این خواسته، لازم است بیاموزیم چگونه با همسرمان صحبت کنیم و هر حرفی را در چه شرایطی و با چه ادبیاتی بیان کنیم. در غیر این صورت همان قصه‌ تکراری می‌شود که در خیلی از زندگی‌ها اتفاق می‌افتد.

103. چطور نیازهای جنسی و عاطفیم را قبل از ازدواج برطرف کنم

سلام. از اینکه پاسخ سوالتون دیر شد عذرخواهی میکنم. همونطور که خودتون هم میدونید برقراری چنین رابطه ای برای شما مشکلات زیادی ایجاد میکنه چه از لحاظ اجتماعی و چه از لحاظ روحی روانی.

104. چطور عشق را فراموش کنیم ؟ :: خانواده برتر

چطور عشق را فراموش کنیم ؟ (در اصل به صورت متناوب اون ها را می بینیم) دل ببندیم و به راحتی دل نکنیم. در این وبلاگ می توانید سوالات خود را در مورد خانواده، ازدواج، انتخاب همسر، خواستگاری

105. چگونه یک شب رویایی در ارتباط جنسی با همسر خود خلق کنیم

چطور ارگاسم‌های زنانه را به حداکثر برسانیم رابطه‌جنسی را فقط برای تولیدمثل نیست. سکس باید تجربه‌ای لذت‌بخش برای هر دو طرف باشد و پیوند بین زوج‌ها را تقویت کند.

106. روش های تحریک جنسی و عشق بازی با همسر

چطور خانواده ها را به ازدواج مان راضی کنیم؟ آيا رابطه جنسي حين قاعدگي به سلامتي ما آسيب ميزند؟ ترشحات غیر طبیعی واژن

107. مردان چگونه تحریک میشوند-چگونه شوهرم را تحریک کنم

چگونه میتوان کانون سرد خانواده را که به علت مشکلات جنسی بوجود آمده، مجدداً گرم کنید؟ چگونه میتوان آقایان را به اوج لذت جنسي رساند؟

108. چطور از دختر مورد علاقه مان بله را بگیریم؟ - ازدواج با

ازدواج با دختر مورد علاقه شما باید راهی پیدا کنید تا یک جوری سر صحبت را با والدین گرامی خود باز کنید که ضمن آن به پررویی و بی حیایی هم متهم نشوید.

109. چطور با والدین همسر‌مان رفتار کنیم؟

تلاش نکنیم پدر و مادر و خانواده همسر‌مان را از او دور کنیم. این حرکت، ضربه روحی – روانی شدیدی به او و در نتیجه به زندگی مشترک ما می‌زند.

110. دو تست روانشناسی ازدواج : با چه کسی ازدواج کنیم؟

دو تست روانشناسی ازدواج : با چه کسی ازدواج کنیم؟ ازدواج کردن یکی از مراحلی است که به طور معمول در زندگی هر دختر و پسری رخ می دهد و باید گفت یکی از حساس ترین دوران زندگی انسان ها است چرا که دو نفر که از دو خانواده متفاوت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 214
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 128
  • بازدید ماه : 1,257
  • بازدید سال : 9,866
  • بازدید کلی : 65,364