loading...
دانلود آهنگ جدید موزیک خارجی موزیک ویدیو خارجی جدید
حسین بازدید : 69 جمعه 18 آبان 1397 نظرات (0)
1. دلبسته دختری بزرگتر از خودم شدم - تبیان

29 مارس 2016 چند جلسه با ایشان صحبت کرده ام و به توافق نسبی رسیده ایم تا اینکه در یکی از این جلسات متوجه شدم که ایشان سی سال سن دارد یعنی هفت سال از من 

2. عاشق دختری بزرگتر از خودم شدهام - جام جم

12 آوريل 2015 با این حال دغدغه شما این است که دختر مورد علاقهتان ۶ سال بزرگتر از شماست. ازدواج را روشن کند مطرح میکنم و امیدوارم پاسخ سوالتان را نیز که نمیدانید چرا عاشق دختری بزرگتر از خودم شدهاید دریافت کنید. شاید از طرد شدن میترسید.

3. عاشق دختری بزرگتر از خودم شدم | گروه اینترنتی رهروان ولایت

18 ا کتبر 2016 سلام حدود دوساله عاشق دختری شدم و باهاش در ارتباطم ولی ۶ سال ازم من من از 15 سالگی عاشق دختر خاله ی سه سال از خودم بزرگتر شدم الان 24 سالم اون 

4. نمي دانم چرا عاشق دختري بزرگتر از خودم شده ام

12 آوريل 2015 2 سال پيش عاشق دختري شدم که 6 سال از خودم بزرگ تر است. شاغل بودن، نتواند به کودک رسيدگي کافي داشته باشد کودک دچار دلبستگي نا ايمن مي 

5. چطور به یه دختر بزرگتر از خودم پیشنهاد ازدواج بدم ؟ :: خانواده برتر

24 دسامبر 2015 چطور به یه دختر بزرگتر از خودم پیشنهاد ازدواج بدم ؟ سلام. من یه پسر ۲۴ ساله هستم بعد که دید ناراحت شدم گفت ناراحت نباشید من اهل پیام دادن نیستم. شمام مث داداش کوچیکم هستید. داشته باشه دلبسته میشه. میگذره احساستو جدی 

6. با پسر کوچکتر از خودم ازدواج کنم يا نه؟ - باشگاه خبرنگاران

29 فوریه 2016 حتی اگر پسری عاشقانه دختری بزرگتر از خود را بدون هیچ دلیل مالی و مقامی و .. با سلام من دخترم و ۲۸ سالمه و با پسری اشنا شدم که ۴ سال ازم بزرگتره 

7. مزایا و معایب ازدواج با مرد سن بالا - نوعروس

سلام من یک دختر ١٩ ساله ام عاشق یک مرد ٤١ ساله شدم مجرده میترسیم به خانواده هامون بگیم .. وقتی وارد زندگی با کسی ک 15 سال از خودم بزرگتر هست شدم فهمیدم چقدر .. من هم دلبسته به کسی هستم که هم دوستش دارم دارم و هم دوستم داره موندم با اختلاف 15 سال 

8. عاشق دختری شدم که دو سال ازم بزرگتره! – مای مشاور

30 دسامبر 2016 خانه / آخرین سوالات کابران / عاشق دختری شدم که دو سال ازم بزرگتره! توسط: فرشاد در آخرین سوالات کابران, بزرگتر بودن دختر دی ۱۰, ۱۳۹۵ ۲ قرار شد دیگه چت نکنیم ک باره اول خودم و باره دوم اون دختره دوباره برگشتیمو مثه قبل شدیم . دلبسته شدن به خواستگار · علاقه به خواستگار قبلی مانع از پذیرش خواستگارها.

9. کسانی که خواهان ازدواج با دختران بزرگتر از خودشان هستند بخوانند

طبق نظر کارشناسان ازدواج با اختلاف سنی دو سال که دختر بزرگتر باشد آسیب اجتماعی . هر کسی برای کمکی پیش قدم میشه طرف مقابل سریع عاشق و دلبسته اش میشه … .. سلام من همسرم فوت کرده ۷ماهه با پسری اشنا شدم که از خودم حدود ۲۰ سال کوچکتر 

10. چــه سني براي عاشق شدن مناسب است؟ - برترین ها

15 آوريل 2018 مجله تپش: هيچ محدوديت سني براي عاشق شدن براي ازدواج وجود ندارد. .. من یه چیز میگم نخندینا من 14 سالمه عاشق دختر 9 ساله شدم مطمعنم هوس نیست واقعا عشق در سنین پایین کشندس نه می تونی با خودش حرف بزنی نه با پدر و سلام 12سالمه و علاقه ای به پسرعمو ی خود دارم که او همسن من است و ۶روز بزرگتر از من است.

11. چه میزان تفاوت سنی در ازدواج معقول است؟ - افکار نیوز

14 دسامبر 2013 عادت شدن این امر و مشاهده این موضوع که همسر جوان تر در حال دست و پنجه نرم .. را داره ولی از خودم ۶سال بزرگ تره ولی خانواده براشون این فاصله سنی مهم نیست شما واقعا چجور مدرس روانشناسی هستی که دختری که نه سال از پسر بزرگتر . سلام دوستان ترو خدا راهنماییم کنین من 17 سالمه وچند وقتیه به فردی دلبسته شدم ک 

12. چگونه یک دختر را جذب خود کنیم؟ روش های جذب دختر مورد علاقه شما - ریموژ

اگر نمی توانید با دختر مورد علاقه خود ارتباط برقرار کنید، مطمئنا راهکارهای این مقاله به داد شما خواهد رسید. با روش های جذب دختر مورد علاقه تان آشنا شوید.

13. علاقه و وابستگی به همجنس | شهر سوال

20 آگوست 2013 شهر سوال دختری هستم 17 ساله که دو سالی است عشق بی حاصلی عذابم ميدهد. من یه دختر ۲۷ ساله ام که مدت هاست گرفتار خود ارضایی شدم که دست خودم نیست. .. بزرگتر از خودمن ولی این یکی دیگه برای خودمم جالبه ولی چیکار میشه کرد 

14. روش جذب کردن دخترها،برای آقایون متمایل به ازدواج! - مجله اینترنتی دلگرم

21 مه 2014 روش جذب کردن دخترها-روش جذب کردن دختر-روش جالب جذب کردن دخترها-روش جدید آن ها عاشق این هستند که اسم خود را با لحنی زیبا و عاشقانه از زبان شم . سلاوسری 14 ساله هستم عاشق دختری یک سال بزرگتر از خودم شدم خیلی دوستش دارم 

15. چگونه کسی که دوستش داریم را عاشق خود کنیم | آسمونی

سلام من عاشق دختری یک سال بزرگتر از خودم شدم اولین باره تا حالا از همه دخترا بدم میومد ولی این یکی فرق میکنه چیکار کنم بفهمه و عاشقم بشه در ضمن اشکالی که نداره  

16. ازدواج با دختري كه از خودم بزرگتر است - گفتگوی دینی

5 آگوست 2010 ازدواج با دختري كه از خودم بزرگتر است. میخواستم بگم که با دختری آشنا شدم که 11 ماه از من بزرگتره و میخوام بدونم که آیا مشکلی داره؟ از همه نظر با هم 

17. جمع بندی دلبستگی به یک دختر [بایگانی] - گفتگوی دینی

من پسری هستم که 14 سال دارم و یکجورایی دلبسته دختر داییم شدم ( نه به صورت هیز .. من همسرم 40 روز از من بزرگتر بود به من میگفت جوجه ای :Khandidan!: . و الا آخه کدوم دختری نسبت به یه پسر راهنمایی که کوچیکتر از خودش هست به 

18. عشق زن به غیر شوهر - نوگرا

15 آوريل 2009 بسوزاند، و او فریاد بکشد و کسی به کمک او نیاید، در واقع خودش بلافاصله با آن مبارزه و مقابله نماید، به این معنی که از روبرو شدن و صحبت کردن

19. وابستگی شدید به یک آقا یا خانم Archives - مشاوره 24 - مشاوره روانشناسی

با پسری آشنا شدم که خواهان ارتباط در حد دوستی هست و از ازدواج صحبتی نمیکنه دو خواهر بزرگتر از خود و مجرد دارم که یکی دیپلم هست و دیگری لیسانس و وضعیت 

20. چگونه و از کجا بفهمیم عاشق شدیم؟ 12 نشانه عاشق شدن - آلامتو

چگونه و از کجا بفهمیم عاشق شدیم؟:آیا تابحال عاشق شده اید؟ حسهایی که به جنس مخالف دارید را چگونه تفسیر میکنید؟ عاشق شدن چه معیارهایی دارد؟ یک فرد عاشق چه 

21. روايت دلبستگي دختر و پسري كه قلب هايشان متعلق به خودشان نيست

27 ژوئن 2015 12 بهمن سال 62در خانوادهاي متولد شدم كه 3 خواهر و يك برادر بزرگتر از خودم داشتم. دوران كودكيام در بازي با خواهران و برادرم سپري شد و شيطنت كودكانهام 

22. چگونه یک زن را مجذوب و عاشق خود کنیم؟ - پارس ناز

پس اگر دلبسته دختری شدهاید و دیگران گمان میکنند که شما را نمی پذیرد، حرفهایشان را نادیده بگیرید و برای اثبات عشقتان به او، تمام توانتان را خرج کنید.

23. تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه > مشاوره رایگان > مشاوره خانواده

سلام من اسمم میثمه و 19 سالمه و دوساله عاشق یه دختر 13 ساله شدم. سلام من پسری .16 ساله هستم که بیش از .6 ساله که وابسته به دختری .9 ماه بزرگتر از خودم شدم اگر دلبسته کسی شده اید که علاقه ای به شما ندارد و می خواهید از این موقعیت خلاص بشوید،  

24. سلام من دختری هستم 17 ساله حدود 5ماه است عاشق دختری یکسال بزرگتر از

27 ژانويه 2014 سلام من دختری هستم 17 ساله حدود 5ماه است عاشق دختری یکسال بزرگتر از خود… شما گفتی یه هفته است باهاش تماس نداشتم و مریض شدم و 2 کیلو وزن کم کردم؟ . من خودم شخصا شش ساله که با یه دختر رابطه عاشقانه دارم تو این شش سال تک تک ثانیه به هرحال خانم ها فارغ از اینکه طرفشون مرده یا زنه خیلی زود دلبسته و 

25. طلبه پاسخگو/ پرسش از شما پاسخ ازما - به همجنس خودم وابسته شدید شدم

23 مه 2013 من مدت یکسال هست ک با دختری درمدرسه اشنا شدم،علاقه خیلی خیلی .. يه سال همجنس يه سال غ همجنس سن كوچكتر يا بزرگتر از خودش هم دين يا غ . بايد بدانيم علاقمندي شديد شما از چه جنسي است، از جنس وابستگي است يا دلبستگي.

26. ماجرای ازدواج همزمان پسر جوان با دو دختر - نمناک

ازدواج و روایتی از ازدواج همزمان پسر جوان با دو دختر پس از 8 سال و ماجرای ازدواج همزمان پسر 16 ساله بود در اتفاقی نادر و جنجالی دو دختر همسن و سال خودش را به عقد و ازدواج خود در آورد. گرفته بودند تا با دختر عمه ام فاطمه که 3 سال از من بزرگتر است، ازدواج کنم. مقدمات جواب بله را از هر دوی آنها گرفت و از آن ساعت به بعد من مرد دو خانواده شدم.

27. روابط دختران مجرد با مردان متأهل - تابناک | TABNAK

2 سپتامبر 2014 درخور ذکر است که ارتباط دختر با مرد متأهل، خلاف شرع و حرام است. با این حال گرفتار شدن در دام زیاده خواهی بعضی مردان، قرار گرفتن در به نظر من جدا شو من باتو ازدواج میکنم البته خودم 18 ساله ازدواج کردم ولی و از همه بزرگتر مردان نگاههایشان را کنترل نمی کنند و دختران حجابشان را رعایت نمی کنند ( آیه حجاب ).

28. مردی که زن داشته باشه عاشق زنی که شوهرداره بشه چیکار باید بکنه

28 سپتامبر 2010 1- مردي که در اين وضعيت قرار دارد ،بايد سعي کند خودش را به جاي همسر 9- براي نيازهاي برآورده نشده اي که باعث کشيده شدن مرد متأهل به روابطي که 

29. مخالفت پسر با ازدواج - انجمن - مشاوره

حدود چند ماهی هست با دختری اشنا شدم با هم در ارتباط بودیم البته یه رابطه معمولی و تقریبا رسمی. . از یک خانواده ی فرهنگی با ظاهری خوب هستم .10 ساله پیش با یه آقایی که از خودم 5 سال بزرگتر بود آشنا شدم که دلبسته دختری شدم که اصلا نمی خوامش.

30. چگونه از دوست پسر یا دوست دختر خود جدا شویم؟؟؟!!! | نازخاتون

برچسب ها : دوست پسر, دوست دختر, روابط دختر و پسر, روانشناسی, قطع رابطه, مجله و دلبسته میشه ولی میگن ول کن بزار دهنش سرویس شه چون اینم مثل نفر قبلیه. باسلاممدت سه سال هست با خانمی اشنا شدم که نزدیک پانزده سال از خودم بزرگتر است 

31. مشاوره | Page 57 | پاسخگویان

ممکن است برای اینکه فرزندم را در جبههی خودم نگه دارم و به طرف مقابل، پدرش یا مادرش ، ثابت کنم که فرزندم هم طرف من است هر بهایی را بپردازم. . دختری 15 ساله هستم که عاشق پسری شدم که چهارسال ازخودم بزرگتر است. در اوایل خيلي به هم دلبسته شديم.

32. کلمه عجیب روی پل چمران اصفهان پس از خودکشی دو دختر +عکس - انتخاب

1 نوامبر 2017 او گفته "پس از پیدا شدن علائم خاص روی بدن دختر فوت شده شایعاتی مطرح شد کجاست آن اشعار موسیقی شجریان که افراد را به زندگی دلبسته کند؟

33. خواستگاری و ازدواج - آرشیو پرسش و پاسخ ها-جوابگو

سئوال : سلام؛ دختري 17ساله ام، باخدا و مذهبي، 5ماهه عاشق يكي ازفاميلامون شدم از فكرش بيرون نميام . سؤال: سلام؛ به دختری علاقه مند شدم که هم ترم خودم هستش ولی رشته ی اون با من فرق داره. . چرا تا خواهر بزرگتر ازدواج نکرده نباید بقیه ازدواج کنند؟ . درصورت دلبستگي به زني كه همسر خودرا ازدست داده و خانواده خوبي هست راه چاره چيست؟

34. نمیدانستم زن دوم میشوم! - الف

5 آوريل 2018 چند ماهی از حضورم در شرکت میگذشت که دیگر خودم هم باورم شد که سروش با همه چارچوبهای اخلاقی که دارد دلبسته من تمام لحظههای زندگیام با رویای رسیدن به سروش میگذشت و خودم را همه جا با خودش جسارت کرد و با وجودی که 20 سال از من بزرگتر بود، به طوررسمی ۳۰ مرداد ۱۳۹۷از خودم ناراحتم که عاشق دختری فقیر شدم!

35. پاسخ مراجع درباره بسته بودن بخت برخی افراد - شیعه نیوز

11 آوريل 2011 آیت الله علوی گرگانی: اصل بسته شدن بخت توسط برخی افراد در اسلام اشاره شده است اما موارد بسیار نادری . من خودم پول دارم اما دنبال شوهری با ایمان و پاک میگردم که تا حالا ندیدم. خودتون یا دوسه بزرگتر از خودتون ازدواج بکنین الان شکر خدا با دختر حدود ده سال کوچکتر ازخودم اشنا شدم من و دلبسته کرد باحرفاش .

36. هرلحظه، بعد از رابطه جنسی، با دوست دختر ازدواج نمی کنند

30 سپتامبر 2012 مورد دوم اینه که بهتره با دوست دختر خودش ازدواج کنه وگرنه با یکی دیگه ازدواج .. هدا خانم اگر جواب منفی از طرف دختر باعثدور شدن اون پسر بشه … میدن، ختی خواستگاریتم میان، جنس زن هم که سنگ نیست وابسته هم نشی دلبسته که میشی؟ پیامبر گرامی با زنی بزرگتر ازخودش ازدواج کردعشق واقعی شروعش از نقطه 

37. عاقبت تلخ رابطه نامشروع | زن شوهردار با دوست پسرش از خانه فرار کرد

22 ژوئن 2017 شوهرش را دوست نداشت و این پسر جوان را در پارک دیده بود و به او دلبسته بود. یک روز به پیشنهاد پسر از خانه شوهر فرار کرد و همه چیزش را با خودش اکبر 10 سال از من بزرگتر بود. تا اینکه یک روز در پارک با پسر جوانی آشنا شدم.

38. آیا ازدواج با دختر عمو کار صحیحی است ؟ لطفا راهنماییم کنید. | یک نت

27 ا کتبر 2014 آزمايشهاي ژنتيكي و پزشكي و هر كاري كه لازم است در اين باره صورت گيرد، بايد قبل از آن باشد كه در اثر مطرح كردن ازدواج، ميان دختر و پسر دلبستگي 

39. شوهرم زنی را باردار کرد و من مجبور شدم قبول کنم هوویم شود! | ساتین

28 دسامبر 2016 من او را به خاطر خودش قبول کردم و سر سفره عقد با تمام وجودم بله گفتم. مرجان دلبسته شوهرم شده بود و نگاه ناپاک شوهرم دنبالش /ناگفته های عروس 

40. چطور بفهمم او عاشق من شده است یا نه - تک فارس

21 ژوئن 2018 عکس, چطور سر صحبت را با دختری که دوستش دارید باز کنید .. منم خودم عاشق شدم که الان شاید ۸ ساله یعنی از روز اول که دیدمش عاشقش شدم، برا اینکه از هم دور بودیم یا .. بهم دلبسته ولی از یه طرفم به قول شما میترسم من مشکلم این بود که اگه به یه بزرگتر میگفتم شاید میتونست کمک کنه ولی نتونستم بگم .

41. چرخههای هفتساله زندگی انسان (بخش 1 تا 3 – صفر تا - ویرگول

او فكر میکند كه اين حالت در دنيای بزرگتر خارج از خانه نيز وجود دارد. خورشيد به خاطر حالا ديگر او بيشتر از آن كه دلبسته خودش باشد به ديگران علاقه پيدا كرده است.

42. همهچیو که نباید خودم تجربه کنم - روزنامه همشهری

10 فوریه 2018 با دختر بیستساله فروشنده سیسمونی نوزاد. همهچیو که نباید خودم تجربه کنم. همهچیو که نباید خودم قرار شد از ترم بعدش بریم که دیگه مشغول کار شدم و نرفتم. (تعجبم ادامه دارد. گفتی به این کار دلبسته شدی؛ حالا میگی زندگی دلخواهتو نداری؟ نمیدونم کجا همکارش که زنی بزرگتر از اوست به کمک میآید. خانوم اسمش 

43. روزنامه ایران

حدود یک سال قبل در بزرگراه قم - تهران، مادر و دختری را دیدم که منتظرماشین بودند و میخواستند به تهران بروند. پس ازمدتی تماس هایمان ادامه یافت ومن دلبسته دختراین زن شدم. من هم چون واقعاً او را دوست داشتم با اینکه 8 سال از من بزرگتر بود، قبول کردم و بدی افتادهام وهیچ راه فراری هم نداشتم تصمیم گرفتم اول او را بکشم بعد خودم را.

44. چگونه در 30 ثانیه دیگران را شیفته ی خود کنیم - 12CEO

چگونه بهترین خودم باشم؟ ساده است این ده نکته را جایی… یادتان است تسلیم شدید و دست از رویایتان کشیدید؟ دلیلش… قانون جذب واقعاً چطور کار میکند (هر آنچه در مورد 

45. چجوری یه نفرو فراموش کنیم - چگونه|چجوری|میخوام

16 ا کتبر 2018 نمی دونم محاله که اینو خودت بخونی اما نوشتم که باشد برای دلخوشی خودم… .. الان یک ساله دلبسته یک دختر از خودم چهار پنج سال بزرگ تر شدم هرکار میکنم .. من پسرم وباپسری عاشق هم بودیم البته من 7 سال ازش بزرگتر بودم من22 اون 

46. عکس نوشته تبریک تولد به خودم تولدم مبارک - تــــــــوپ تـــــــــاپ

18 مه 2015 عکس نوشته تبریک تولد خودم|عکس تولدم |تبریک تولد به خودم| قشنگ ترین و تولد تولد تولدم مبارک هورااا یک سال بزرگتر شدم حالا همه دست سوت جیغ. امروز تولدمه از دیشب کارم گریه بود بعد از چهار ماه دختر عزیزم اومد پیشم و این ازدواجمون جور نشده،میترسم 25سالم میشه و دلبسته رضا،از نبودش روانی میشم برام 

47. دلبسته دختری بزرگتر از خودم شدم - تبیان

29 مارس 2016 چند جلسه با ایشان صحبت کرده ام و به توافق نسبی رسیده ایم تا اینکه در یکی از این جلسات متوجه شدم که ایشان سی سال سن دارد یعنی هفت سال از من 

48. عاشق دختری بزرگ‌تر از خودم شده‌ام - جام جم

12 آوريل 2015 با این حال دغدغه شما این است که دختر مورد علاقه‌تان ۶ سال بزرگ‌تر از شماست. ازدواج را روشن کند مطرح می‌کنم و امیدوارم پاسخ سوالتان را نیز که نمی‌دانید چرا عاشق دختری بزرگ‌تر از خودم شده‌اید دریافت کنید. شاید از طرد شدن می‌ترسید.

49. عاشق دختری بزرگتر از خودم شدم | گروه اینترنتی رهروان ولایت

18 ا کتبر 2016 سلام حدود دوساله عاشق دختری شدم و باهاش در ارتباطم ولی ۶ سال ازم من من از 15 سالگی عاشق دختر خاله ی سه سال از خودم بزرگتر شدم الان 24 سالم اون 

50. چطور به یه دختر بزرگتر از خودم پیشنهاد ازدواج بدم ؟ :: خانواده برتر

24 دسامبر 2015 چطور به یه دختر بزرگتر از خودم پیشنهاد ازدواج بدم ؟ سلام. من یه پسر ۲۴ ساله هستم بعد که دید ناراحت شدم گفت ناراحت نباشید من اهل پیام دادن نیستم. شمام مث داداش کوچیکم هستید. داشته باشه دلبسته میشه. میگذره احساستو جدی 

51. با پسر کوچکتر از خودم ازدواج کنم يا نه؟ - باشگاه خبرنگاران

29 فوریه 2016 حتی اگر پسری عاشقانه دختری بزرگتر از خود را بدون هیچ دلیل مالی و مقامی و .. با سلام من دخترم و ۲۸ سالمه و با پسری اشنا شدم که ۴ سال ازم بزرگتره 

52. مزایا و معایب ازدواج با مرد سن بالا - نوعروس

سلام من یک دختر ١٩ ساله ام عاشق یک مرد ٤١ ساله شدم مجرده میترسیم به خانواده هامون بگیم .. وقتی وارد زندگی با کسی ک 15 سال از خودم بزرگتر هست شدم فهمیدم چقدر .. من هم دلبسته به کسی هستم که هم دوستش دارم دارم و هم دوستم داره موندم با اختلاف 15 سال 

53. عاشق دختری شدم که دو سال ازم بزرگتره! – مای مشاور

30 دسامبر 2016 خانه / آخرین سوالات کابران / عاشق دختری شدم که دو سال ازم بزرگتره! توسط: فرشاد در آخرین سوالات کابران, بزرگتر بودن دختر دی ۱۰, ۱۳۹۵ ۲ قرار شد دیگه چت نکنیم ک باره اول خودم و باره دوم اون دختره دوباره برگشتیمو مثه قبل شدیم . دلبسته شدن به خواستگار · علاقه به خواستگار قبلی مانع از پذیرش خواستگارها.

54. به پسری علاقه دارم ولي نمی‌دانم او هم به من علاقه دارد یا نه. و بخاطر وي

25 مه 2013 است عاشق یه پسر هم سطح خودم شدم این پسره از وقتی اومده تو زندگیم نحوه ارتباط درسی شما با پسری که شش سال از شما بزرگتر است کمی سوال 

55. با عشق های دوره نوجوانی چگونه باید روبه رو شد ؟ | شهر سوال

29 ژوئن 2015 با سلام پسری ۱۵ساله هستم توی مهمونی عاشق دختری هم سن خودم شدم از سلام من دختر خانمی که از خودم دو سال بزرگتر هست رو دوس دارم میخواستم 

56. با دختر بزرگتر از خودم ازدواج کنم؟

یکی از مولفه های تعجب برانگیز آمارهای ثبت احوال این روزها، تفاوت معکوس سنی میان زوجین است که در سالهای اخیر هر روز هم بر شدتش افزوده شده، این در حالی است که ازدواج با فاصله سنی معكوس در فرهنگ سنتی جامعه ایران تابو محسوب

57. زن بزرگتر از شوهر عیبی دارد؟

دلبسته دختری بزرگتر از خودم شدم چه پسرانی با دختر بزرگتر از خود ازدواج می‌کنند؟ مشکلات زندگی با همسر بزرگتر از داماد

58. جام جم سرا - عاشق دختری بزرگ‌تر از خودم شده‌ام

جام جم سرا- پسری ۲۵ ساله‌ام و از دو سال پیش نمی‌دانم چرا عاشق دختری شده‌ام که ۶ سال از خودم بزرگ‌تر است.

59. دلبسته دختری بزرگتر از خودم شدم

دلبسته دختری بزرگتر از خودم شدم -آکا را در آکاایران ببینید آکاایران مریم عطاریان -بخش کلوب ازدواج آکا ایران دلبسته دختری بزرگتر از خودم شدم چند جلسه با ایشان صحبت کرده ام و به توافق نسبی رسیده

60. چه پسرهایی با دختران بزرگ‌تر از خود ازدواج می‌کنند

راستش من عاشق دختری شدم که 5 سال از خودم بزرگتره خیلی بهش علاقه دارم و اونم منو دوس داره خیلی خوب و عالی همو درک میکنیم حرف همو میفهمیم ولی تنها مشکل ما مخالفت احتمالی خانواده هاست نمیدونم چه

61. ازدواج با دختری 8 سال بزرگتر از خودم، مشکل ساز است؟

من الان عاشق یه دختر شدم که 8 سال از من بزرگتره! راستش اولین ارتباط من با دختر بود یعنی اولین دختری هست که باهاش حرف میزنم.

62. عاشق هر دختری شدم از خودم بزرگتر بوده :: خانواده برتر

عاشق هر دختری شدم از خودم بزرگتر بوده؟ و معمولا جواب منفی میدن. با عرض سلام و احترام خدمت همه عزیزان.

63. عاشق دختری بزرگتر از خودم شدم | گروه اینترنتی رهروان ولایت

سلام!من من از 15 سالگی عاشق دختر خاله ی سه سال از خودم بزرگتر شدم الان 24 سالم اون پزشک و وضع خوبی داره،منم میشه گفت فقط وضعم بد نیست!وقتی عاشقش شدم نمیدونستم از خودم بزرگتر در ضمن ما خیلی کم همدیگر و می دیدیم نمیدونم دوستم

64. ازدواج با دختر 7 سال بزرگتر از خودم - پرسش و پاسخ مشاورفا

با سلام من برای ازدواج با دختری آشنا شدم که 7 سال بزرگتر از خودمه 1 ماه با هم رابطه دوستانه

65. کمک‌خواهی مرد جوان: دلباخته دختری بزرگتر از خود شدم که می

کمک‌خواهی مرد جوان: دلباخته دختری بزرگتر از خود شدم که می‌گوید هیچ حسی به من ندارد

66. پسرانی که با دختران بزرگتر از خودشان ازدواج می کنند بخوانند

سلام، من عاشق دختر بزرگتر از خودم شدم و 10سال که باهاش بودم هیچ مشکلی نداشتیم و خوب تفاهم داشتیم و عاشق هم هستیم و میخواهیم باهم ازدواج کنیم 5سال از من بزرگتر است.

67. با وجود اختلاف سنی زیاد ، به خواستگارم دلبسته شدم

با عرض سلام خدمت کاربران محترم. دختری ۱۹ ساله هستم ،خواستگاری دارم که ایشون ۳۲ ساله هستن که به صورت سنتی با هم آشنا شدیم.

68. زن بزرگتر از شوهر عیبی دارد؟

الف- آن دسته از ازدواج هایی است که بنابر اجبار صورت گرفته و خانواده با انتخاب دختری بزرگتر از پسر بنابر از شرایط خاصی، پسر را به ازدواج مجبور می کنند.

69. ‫با پسر ۸ساله‌ام از ایران گریختم و حالا با دست خالی و

حالا گرفتار عشق خانمی ده سال بزرگتر از خودم شدم. که با دختری چند سال بزرگتر از شوکه شدم همش گریه می‌کردم

70. اذن پدر برای دختری که بکارت خود را از دست داده | هم اندیشی

ـــــ بعد از ده سال مطالعه ی دروس حوزوی، وارد درس خارج حوزه شدم و از محضر اساتیدی چون: آیت الله العظمی وحید خراسانی، آیت الله سید احمد خاتمی و آیت الله محمد عندلیب همدانی استفاده کردم.

71. ازدواج با دختری که 15 سال کوچیکتره | گروه اینترنتی رهروان

زناني كه با مرداني بسيار بزرگتر از خود ازدواج مي كنند مجبور به تحمّل فشارها و مشكلات بيشتري هستند چون ممكن است هم از طرف خانواده شوهر و هم اجتماع مورد تمسخر و ايراد قرار گيرند.

72. چگونه کسی را که دوستش داریم عاشق خود کنیم - میهن فال

سلام دوستان من 15 سالمه یه ساله عاشق دختری شدم تو نه ماه اول چیزی نتونستم بهش بگم ولی بعدها به کمک دوستام تونستم بهش بگم دوست دارم و اونم گفت خسته نباشی و از خوشحالی خندید از چشاش فهمیدم ولی بعد

73. عاشق دختری هستم که قبلا عاشق یکی دیگه بوده – مای مشاور

سلام وقتی ١٩ سالم بود اتفاقی با ی دختر آشنا شدم تو نت تو ی گپ یکم پیگیر شدم فهمیدم با ی پسر رابطه داره از طرفی هم عکسشو یکی از دوستانم فرستاد خوشم اومد ازش.😔 ولی دوست داشتنم بی فایده بود چون یکی دیگه رو میخواست.

74. داستان عاشقانه غمگین واقعی بی وفایی مونا - عشق زیبا

همان دختری که به خاطرش از خودم گذشتم، تا او از خودش نگذرد؛ غرورم را شکستم تا او غرورش را نشکند.آرش از موضوع دوستی من و مونا هیچی نمی دانست.

75. ازدواج پسر با دختر بزرگتر از خود ؟ - صفحه 2

دلیل علاقه پسرها برای ازدواج با دختر بزرگتر یک آسیب شناس گفت: طبق آمار، زندگی پسر با دختر بزرگتر از خود ادامه‌دار و پایدار نبوده و این ازدواج ها با مشکلات زیادی همراه است.

76. ماجرای سقط جنین دختر میلیاردر در اقدامی شیطانی

از طریق شبکه های اجتماعی با امیر آشنا شدم دو سالی از من بزرگتر بود وضع مالی خوبی نداشت، ولی دوستت دارم هایش آنچنان روحم را قبضه کرده بود، که به وضع مالی و تیپ و قیافه اش توجهی نمی کردم.

77. درسکوت تنهایی ام

اما نگاهش او را بزرگتر از سنش نشان میداد یک لحظه خودم را به دخترک خیلی نزدیک حس کردم که حتما دانشگاه بیاید سپس بوسه ای از گونه اش گرفته و از اتاق خارج شدم و بعد از خداحافظی با خاله ام از

78. زندگی

از تنهاییم، از اینکه خدایا برای این دنیا منو تنها گذاشتی از خودم رد شدم، از تو هم رد شدم از درد تنهاییم رد شدم

79. ‫حافظون، تارنمای اختصاصی همسریابی ازدواج موقت - صیغه یابی

در شهر خودم از طریق سایت با دختری آشنا شدم که اون موقع 33 ساله و همسن خودم بود. با اون هم صیغه خوندیم خودمون. سمیه هم بسیار هات بود ولی مهریش پول بود که ماهی 500 تومن بهش میدادم.

80. زندگی

از تنهاییم، از اینکه خدایا برای این دنیا منو تنها گذاشتی از خودم رد شدم، از تو هم رد شدم از درد تنهاییم رد شدم

81. ‫حافظون، تارنمای اختصاصی همسریابی ازدواج موقت - صیغه یابی

در شهر خودم از طریق سایت با دختری آشنا شدم که اون موقع 33 ساله و همسن خودم بود. با اون هم صیغه خوندیم خودمون. سمیه هم بسیار هات بود ولی مهریش پول بود که ماهی 500 تومن بهش میدادم.

82. 10 نشانه عشق مرد به زن - علائم دوست داشتن همسر و عاشق بودن

عشق من هم بعد از هفت سال رابطه خیلی خیلی جدی ترکم کرد.من هیچی از خودم براش کم نذاشتم.خودمو زیر پا گذاشتم که از دستش ندم ولی خیلی راحت ولم کرد.خودش هم همیشه میگفت هیچکسی مث من پیدا نمیکنه .اما

83. زن بزرگتر از شوهر عیبی دارد؟

الف- آن دسته از ازدواج هایی است که بنابر اجبار صورت گرفته و خانواده با انتخاب دختری بزرگتر از پسر بنابر از شرایط خاصی، پسر را به ازدواج مجبور می کنند.

84. ‫با پسر ۸ساله‌ام از ایران گریختم و حالا با دست خالی و

حالا گرفتار عشق خانمی ده سال بزرگتر از خودم شدم. که با دختری چند سال بزرگتر از شوکه شدم همش گریه می‌کردم

85. اذن پدر برای دختری که بکارت خود را از دست داده | هم اندیشی

ـــــ بعد از ده سال مطالعه ی دروس حوزوی، وارد درس خارج حوزه شدم و از محضر اساتیدی چون: آیت الله العظمی وحید خراسانی، آیت الله سید احمد خاتمی و آیت الله محمد عندلیب همدانی استفاده کردم.

86. ازدواج با دختری که 15 سال کوچیکتره | گروه اینترنتی رهروان

زناني كه با مرداني بسيار بزرگتر از خود ازدواج مي كنند مجبور به تحمّل فشارها و مشكلات بيشتري هستند چون ممكن است هم از طرف خانواده شوهر و هم اجتماع مورد تمسخر و ايراد قرار گيرند.

87. چگونه کسی را که دوستش داریم عاشق خود کنیم - میهن فال

سلام دوستان من 15 سالمه یه ساله عاشق دختری شدم تو نه ماه اول چیزی نتونستم بهش بگم ولی بعدها به کمک دوستام تونستم بهش بگم دوست دارم و اونم گفت خسته نباشی و از خوشحالی خندید از چشاش فهمیدم ولی بعد

88. عاشق دختری هستم که قبلا عاشق یکی دیگه بوده – مای مشاور

سلام وقتی ١٩ سالم بود اتفاقی با ی دختر آشنا شدم تو نت تو ی گپ یکم پیگیر شدم فهمیدم با ی پسر رابطه داره از طرفی هم عکسشو یکی از دوستانم فرستاد خوشم اومد ازش.😔 ولی دوست داشتنم بی فایده بود چون یکی دیگه رو میخواست.

89. داستان عاشقانه غمگین واقعی بی وفایی مونا - عشق زیبا

همان دختری که به خاطرش از خودم گذشتم، تا او از خودش نگذرد؛ غرورم را شکستم تا او غرورش را نشکند.آرش از موضوع دوستی من و مونا هیچی نمی دانست.

90. ازدواج پسر با دختر بزرگتر از خود ؟ - صفحه 2

دلیل علاقه پسرها برای ازدواج با دختر بزرگتر یک آسیب شناس گفت: طبق آمار، زندگی پسر با دختر بزرگتر از خود ادامه‌دار و پایدار نبوده و این ازدواج ها با مشکلات زیادی همراه است.

91. ماجرای سقط جنین دختر میلیاردر در اقدامی شیطانی

از طریق شبکه های اجتماعی با امیر آشنا شدم دو سالی از من بزرگتر بود وضع مالی خوبی نداشت، ولی دوستت دارم هایش آنچنان روحم را قبضه کرده بود، که به وضع مالی و تیپ و قیافه اش توجهی نمی کردم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 214
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 99
  • بازدید سال : 9,967
  • بازدید کلی : 65,465